wtorek, 16 sierpnia 2016

5 DIY na powrót do szkoły #3| Puchate breloczki



Hej! Tu znowu Kropka!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale miałam puste w głowie! A oświeciło mnie dopiero wiecie gdzie? W KOŚCIELE na mszy w poniedziałek :D Możne dziwne, ale jestem Panu Bogu wdzięczna za wszystko i gdy mam problemy zawszę i po pomoc i wam też mówię to naprawdę działa :) Może teraz kazania daję ale ok do rzeczy ......................................... :D
Dzisiaj przychodzę do was z fajnymi puchatymi breloczkami :) Wiem, że to nie jest zbyt bardzo szkolone jednak każdy piórnik czy plecak wygląda o wiele ładniej z ozdobami w tym przypadku breloczkami :) Więc bez zbędnych komentarzy przejdę do pokazania wam naszych breloczków.
ZAPRASZAM!!!


Przygotuj:
- klej ( dosyć mocny, aby nie odpadło tak szybko np. super glue )
- pianka foliowa ( można ją kupić w Biedronce za ok. 10 zł , bardzo fajny gadżet )
-wełna w różnych kolorach
- nożyczki
- ołówek
- czarny cienkopis
- czarny mazak


Krok 1.
Zacznij zawijać wełnę wokół trzech palców, tak długo, aż według Ciebie będzie dosyć dużo.




Krok 2.
Zdejmij z palców wełenkę i zwiąż ją jak najmocniej . Następnie utnij kawałek wełenki tego samego koloru i zawiąż go również dosyć mocno oraz zwiąż na końcach to będzie zawieszka naszego breloczka :)




Krok 3. 
Teraz należy rozciąć i wyrównać boki :) Dokładniej pokażą wam to zdjęcia :D



Krok 4.
Następnie trzeba pomyśleć jakie chcemy zwierzątko? Ja wybrałam sówkę :) Więc na kolorowej piance foliowej rysujemy ołówkiem oczka, dzióbek, skrzydła i uszy, a następnie wycinamy :)



Krok 5. 
Teraz trzeba wszystko dokładnie skleić, aby nasz breloczek służył jak najdłużej :)




I GOTOWE !! Ja zrobiłam misia ( wiem wygląda jak mysz :D i siostra go już popsuła :D Ale trudno chociaż radochę miała) , ptaszka i sówkę :) Ale wy możecie zrobić wiele innych co wam do głowy wpadnie! :)


Krok 6.
Jeśli klej już wysechł możemy doczepić brelok do plecaka czy piórnika. Trzeba zawieszkę skrócić na wybraną długość i mocno zawiązać :)




Efekt
Według mnie są...... przeurocze. Jednak wiem, że cały rok nie przeżyją niestety :( Ale na pewien okres na pewno. Uważam również, że są bardzo fajne i można je zrobić również jako np........ EMOTIKONY ! O właśnie dobry pomysł, ale nie mam żółtej wełny :(  Bardzo fajna i wesoła ozdoba każdego plecaka czy piórnika :)


Pamiętajcie !!! że każda rzecz którą wykonacie samodzielnie powinna oddawać waszą osobowość !!!!!
Myślę, że wam się podobają piszcie w komach !!! :)

~Kropka

5 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetny pomysł oraz wykonanie!
    Gdy będę miała czas możliwe, że zrobię takie jedno :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na bloga i dajne diy tylko staraj się uzywać mnie emotek ;) Pozdrawiam z forum xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca rozumiem krok 1 i 2. Jest trochę niejasno wytłumaczony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne te sówki *o* Może zrobię jakiegoś ;)

    OdpowiedzUsuń