poniedziałek, 28 listopada 2016

Pomysł na prezent dla przyjaciółki ♥

Siemanko :D
Dzisiaj przychodzę do Was z fajnym i tanim pomysłem dla koleżanki czy przyjaciółki.
Jego wykonanie jest proste i na pewno pozostanie super pamiątką na długie lataaaaaa:)
Zapraszam do wykonania!


Potrzebne przybory:
- ramka
- farby
- pędzelek lub gąbeczka (gąbeczka lepsza)
- pojemniczek na wodę
- klamerki
- kilka fotek
- pianka foliowa lub papier techniczny kolorowy
- klej
-nożyczki
- ołówek
- linijka
- kartka rysunkowa A4
- sznurek
- taśma dwustronna lub klejąca
- czarny mazak

 


Krok 1
Kartkę rysunkową A4 przycinamy do wymiarów ramki. Następnie malujemy tło farbami według własnego uznania. I zostawiamy do wyschnięcia.



Krok 2
Do obramowania ramki przyklejamy dwa sznurki taśmą dwustronną lub klejącą odpowiedniej do szerokości ramki. Potem wkładamy szkło do ramki. (sznurki muszą znajdować się przed szkłem) A następnie wyschnięte tło i składamy pozostałą część ramki.



Krok 3
Przycinamy zdjęcia, aby były równe za pomocą linijki. Następnie przyczepiamy zdjęcia do sznurka klamerką. Ilość według uznania ja uznałam, że 4 zdjęcia wystarczą:) I składamy wszystkie części.


Krok 4
Została nam dekoracja. Za pomocą pianki foliowej lub papieru technicznego kolorowego wycinamy dowolny napis, ja wybrałam napis "Friends Forever". Dodatkowy przykleiłam kilka serduszek. Wszystko zostawić do wyschnięcia. Z tyłu można napisać dodatkowo datę :)


Efekt
Według mnie, to bardzo uroczy prezent pełen uśmiechu i wspomnień. A samodzielne wykonanie  doceni każdy oddany przyjaciel. 



Dziękuję za uwagę, do zobaczenia :)
~Kropka








1 komentarz:

  1. no spk prezent dla przyjaciolki a ja takiego nie dostalam shhdwnifdhmidugnyuifasfagrshtjerykthsg

    OdpowiedzUsuń