piątek, 9 września 2016

5 DIY na powrót do szkoły #4| Artystyczne długopisy

Cześć! Witam Was ponownie.
Przepraszam, że tak długo nie pisałam nowego posta, ale obowiązki + praca = brak czasu
również za to, że musiałam zmienić na 5 DIY na powrót do szkoły, bo niestety nie zdążę już koniec wakacji :(
Przepraszam, że tak długo mnie nie było teraz w weekend nadrabiam.... i przepraszam za to, że zdjęć mało chyba mi siostra skasowała....... robiłam na szybko, nie gniewajcie się :)
ALE DOBRA do rzeczy .......
Dzisiaj pokażę wam jak ozdobiłam swoje nudne długopisy szkolne na bardziej fantazyjne :)
ZOBACZCIE, ZAPRASZAM ;)

Przygotuj:
- długopisy
- lakiery do paznokci
-stare kartki papieru lub stare gazety
- (tutaj nie ma na zdjęciu), ale przydadzą się również klamerki takie od prania




Krok 1 
Wyłóż miejsce pracy starymi gazetami lub kartkami.


Krok 2
Od długopisów odczep skuwkę i odłóż, aby się nie ubrudziła.

Krok 3 
Następnie zacznij chlapać lakierami do paznokci długopis. Potem zostaw do wyschnięcia i obróć na drugą stronę, aby zrobić to samo :)


Krok 4 
Pochlapany długopis postaw w klamerce od prania do wyschnięcia. Na koniec dodatkowo dla utrwalenia można pomalować lakierem bezbarwnym.


Efekt
Według mnie są bardzo ładne i oryginalne. Na pewno każdy jest inny i wątpię, aby ktoś w waszej klasie miał taki sam długopis. Możecie zrobić tak samo z ołówkami :)


Mam nadzięję, że Wam się podoba piszcie w komentarzach. Do zobaczenia :)



~Kropka



1 komentarz: