niedziela, 11 grudnia 2016

#3 DIY na dekoracje - ŚNIEG

Witam!!
Ponieważ do tej pory padał jedynie deszcz (no może 2 razy padał śnieg) :P
to postanowiłam sama go sobie ...... zrobić?? :/ hehe
Zapraszam...

Potrzebne materiały:
- wata (nie cukrowa)


Krok 1
Watę należy rozłożyć np.: na parapecie i innych ozdobach aby wyglądało to bardziej realistycznie :)

Efekt
Jest to bardzo szybkie i bardzo proste DIY. Ten śnieg jest o tyle lepszy od (zwykłego) śniegu, że nie jest zimny i nawet kiedy pada deszcz możecie w pokoju mieć śnieg ;P






Do Zobaczenia!!
~Kropka

4 komentarze:

  1. ok posadze sb biala trawe na parapecie a moja siostra i tak ja popsuje i zje

    =)

    OdpowiedzUsuń
  2. potrafi odróżnić to co jadalne od niejadalnego w odróżnieniu od Magdy Gessler (nie pytajcie czemu jej się uczepiłam, jest ... śmieszna:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smieszna kiedy rzuca talerzami w kucharzy? nie wydaje mi sie :<<<<<

      Usuń