sobota, 17 grudnia 2016

#4 DIY na dekorację - BOMBECZKI

Hejka!!!
Znowu przychodzę do Was z nowym prostym pomysłem.
Może, gdzieś już go widzieliście, ale... trudno mi się bardzo spodobał i musiałam go pokazać :D
Zapraszam!!!


Potrzebne materiały:
- nitka lub sznurek
- bombki
- nożyczki
- kokarda*

* - nieobowiązkowa


Krok 1
Do bombek przywiązać sznurek lub nitkę (najlepiej o różnych długościach, będzie fajniej wyglądać), a następnie kokardę dla dekoracji.


Krok 2
Teraz nasze bombki na sznurkach lub nitkach należy przywiązać do karnisza lub żabek.


GOTOWE!!!


Efekt
Według mnie, to bardzo ładna i prosta dekoracja (taka..... bardzo świąteczna) :P







Do Zobaczenia!!
~Kropka


3 komentarze:

  1. na pewno zrobie sb z firanki żywą choinke lmao

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z Ciebie zrobię żywego BAŁWANA !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spk mnie juz nie trzeba zmieniac w balwana, juz nim jestem
      *jaka samokrytyka omg*

      Usuń