wtorek, 6 grudnia 2016

DIY a YouTube #2 - Isa's World

nie jestem na swoim laptopie i mam problem aaaaa

Witam wszystkich w kolejnym poście po dłuuuuuuugiej przerwie :D

Mimo tego, iż nie mam swojego laptopa bo tata mnie nie kocha i mi zayebal to postaram się zrobić maraton, tak z okazji Mikołajek :))
To ten, jak chcecie maraton to zostawcie komentarz i dajcie łapke w góre i wgl ja zaczynam

To lecimy z Isa's World!


To jest moim zdaniem jeden z najlepszych jej pomysłów! Naprawdę oryginalny, przydatny, pomysłowy, słodki i piękny <3 Być może wtedy zrobię, wtedy pokażę Wam w oddzielnym poście, jak mi wyszło.



Kolejny wspaniały pomysł <3 Świątecznie, ciepło i ładnie <3 Nie wiem, co tu dopowiedzieć, to jest po prostu wspaniałe <333333
*o maj gasz ile trójek ooo*


Również ciekawy pomysł , chociaż nie urzekł mnie tak, jak poprzednie DIY. Lubię takie pierdoły jak jakieś pudełeczka, więc to coś dla mnie hihih

Ogólnie uważam tą YouTuberkę za bardzo kreatywną i pomysłową. Myślę, że ma dużo ciekawych pomysłów i na pewno z nie jednego skorzystam! :D

Kto chce maraton pisze w komentarzu: "święta" *lol nwm czemu*


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał <3
Do napisania!

nie mam swojego laptopa nie mam loga czego chcieć więcej

1 komentarz: