piątek, 3 lutego 2017

DIY #16 ORGANIZER

Siemanko!!!
Witam Was po dłuuuuuuuuuuuuuuugiej przerwie ;D z pomysłem na organizer 
na pędzelki, mazaki i takie tam... :)
Więc nie przedłużając ---> ZAPRASZAM!!!

Potrzebne materiały:
- rurki (np. po papierze toaletowym, ręcznikach papierowych)
- taśma klejąca
- blok kolorowy rysunkowy
- nożyczki
- linijka
- kolorowe tasiemki ( lub np. cekiny )


Krok 1
Najpierw trzeba wszystkie rurki sobie rozłożyć, aby zobaczyć jak to będzie wyglądać.


Krok 2
Następnie każdą rurkę po kolei obklejamy papierem kolorowym lub malujemy farbą. Ja dodatkowo dla dekoracji obkleiłam tasiemką. Można również przykleić cekiny lub inne dekoracje.


Krok 3
Następnie wszystkie rurki należy skleić ze sobą taśmą klejącą. Dodatkowo, aby umocnić konstrukcję można dokleić dno, ja tego nie robiłam ( nie wiem czemu..). Ja jeszcze dla dekoracji i umocnienie związałam wszystkie razem kokardką :)


GOTOWE!!!


Efekt


Przypominają mi organy kościelne... :D Ale po za tym jest bardzo przydatny, oryginalny i niepowtarzalny.



Do Zobaczenia!!
~Kropka

(nowe logo, heheszki :P)




2 komentarze:

  1. tak organy koscielne


    dzieki za tutorial jak zrobic z niewinnych pudelek organy z kosciola


    thx

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak zdołować koleżankę ;( (sorry mam smutny humorek)

    OdpowiedzUsuń