niedziela, 12 lutego 2017

DIY #18 ORGANIZER NA TABLICĘ KORKOWĄ

Cześć!!
Nie wiem jak u Was, ale u nas po i semestrze jest zmiana planu lekcji
więc muszę od nowa organizować sobie tablicę korkową ( bez sensu -.- )
I chciałabym się z Wami tym pomysłem podzielić ;)
ZAPRASZAM!!!


Potrzebne materiały:
- tablica korkowa
- plan lekcji
- kolorowe kartki papieru
- nożyczki
- sznurek
- klamerki
- zdjęcia
- obrazki
- taśma klejąca
- pinezki


Krok 1
Najpierw drukujemy wybrane zdjęcia lub cytaty. Wycinamy je, a następnie przypinamy klamerkami do sznurka. Całość wieszamy na tablicy.


Krok 2
Kolorowe kartki na tablicy rozmieszczamy i przypinamy według własnego uznania. Następnie przypinamy na nich plan lekcji, klucze itp.


Krok 3
Możemy dodać swoje dekoracje takie jak rysunki czy naklejki. Ja dodatkowo do tablicy korkowej przykleiłam taśmą klejącą klamerki do tablicy na różne wiadomości i zdjęcia.


GOTOWE!!!


Efekt



wydaje mi się, że ten organizer wygląda o wiele wiele lepiej niż poprzedni :D





Do Zobaczenia
~Kropka


* przepraszam, że nie wstawiłam w piątek, bo w czwartek skręciłam kostkę i zapomniałam  :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz