poniedziałek, 27 lutego 2017

DIY #21 DEKORACJA TECZKI

Hejka!!
Na urodziny dostałam teczkę formatu A3 na prace do szkoły, jednak...
widziałam wiele osób, które mają takie same teczki
i chciałabym, aby moja była bardziej wyjątkowa...
zobaczcie jakie to proste....;)
ZAPRASZAM!!!!


Potrzebne materiały:
- teczka
- farby
- pędzelek
- lakier bezbarwny


Krok 1
Najpierw czyścimy teczkę.

Krok 2 
Wybieramy sobie wzór jakie chcemy namalować na teczce. Ja zainspirowałam się swoją kolorowanką antystresową od Zuzi ;)

Krok 3
Następnie malujemy wzór na teczce. Ja wybrałam białą farbę. Nie używałam wody. 

Krok 4
Dla utrwalenia namalowane elementy pokryłam lakierem bezbarwnym.

GOTOWE!!!

Efekt
Moim zdaniem, wygląda uroczo i oryginalnie. Na pewno nikt nie będzie miał takiej samej ;)




Do zobaczenia!!
~Kropka


2 komentarze:

  1. Worek fejmu dla mnie? :*


    Btw niedługo wstawię posta
    *chamska reklama alert*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz masz jedyną w swoim rodzaju teczkę :)
    importer artykułów dekoracyjnych

    OdpowiedzUsuń