poniedziałek, 6 lutego 2017

DIY #17 LAMPION

Hejka :)
Jestem załamana...
Próbowałam sama zrobić sobie takie lampki, jak są takie kule z wełny ( nie wiem jak się nazywają )
z 5 wyszły mi tylko 2. Przymierzyłam jak to będzie wyglądać i będzie brzydko...
Więc postanowiłam sobie darować........ smuteczek :(
Gdy ta druga się popsuła i została jedna.. oświeciło mnie i ...jestem!!!
ZAPRASZAM!!!


Potrzebne materiały:
- balon
- wełna lub nitka
- klej
- woda
- pędzelek
- nożyczki
- pojemniczek (słoik)
- klamerka
- lampeczka 


Krok 1
Nadmuchujemy balonik i obwijamy go nitką, tak aby nie zawiązać ogonka.



Krok 2
Mieszamy klej z wodą w takich samych proporcjach. Następnie naszą mieszanką malujemy kulę.




Krok 3
Gdy skończymy kulę wieszamy za ogonek na suszarce i zostawiamy na noc do wyschnięcia.


Krok 4
Gdy kula wyschnie przebijamy balon szpilką. I wkładamy do niej lampeczkę.


GOTOWE!!


Efekt


Według mnie, bardzo ładnie się prezentuje i dodaje miłego charakteru.




Do Zobaczenia!!
~Kropka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz